FANDOM

Steven Morris

Stickman

Stick Morris neu2k17
Imię Stick Moris
Wiek 29 lata
Narodowość SWFlag StickWrick
Umiejętności niezwykle zwinny
Broń Legendarny Miecz Klanu Waje-Teru.
Kolor zielony
Organizacja brak
Praca/Zadania walka z przestępstwem
Status żyje, aktywny
Miejsce pobytu Teriando

Rodzina

Stan cywilny Kawaler
Krewni Dan (brat)

Steven Morris - postać drugoplanowa z Tales of Teriando. Mieszka w mieście Teriando, gdzie wraz z najlepszym przyjacielem Shixerem, walczy z lokalnymi przestępcami. Jego życiowym celem, od zawsze, było ostateczne zniszczenie Gangu Azyra.

Wygląd Edytuj

Stick jest młodym człowiekiem o zielonym kolorze skóry oraz czarnych oczach. Na jego twarzy można dostrzec kilka blizn (głównie na lewym policzku), powstałych podczas jego potyczek z przestępcami. Najczęściej ubiera kurtkę koloru bordowego i granatowe spodnie. W kraju, w którym mieszka Steven, posiadanie jakiejkolwiek broni jest nielegalne (aczkolwiek bardzo powszechne), a wszelkie artefakty muszą być oddane władzy, jednak za swoje zasługi w walce o bezpieczeństwo miasta Teriando, Morris otrzymał specjalne pozwolenie, dzięki czemu może zawsze nosić przy sobie legendarny, magiczny miecz nieznanego pochodzenia, który zdobył w jednym pojedynku z gangsterem.

Życiorys Edytuj

Steven urodził się 6 maja 1989 roku w Teriando w średniozamożnej rodzinie, nękanej prze Gang Azyra. Już za młodu marzył by zostać superbohaterem. Gdy Morris miał 13 lat, zaginął jego młodszy brat Dan. Od razu o przyczynienie do tego oskarżono Azyrę, aczkolwiek nikt nie był w stanie tego udowodnić. Mimo wielkich starań, poszukiwania okazały się być bezskuteczne, aż w końcu je przerwano. Steven obiecał sobie odnaleźć zaginionego brata. Cały czas wierzył iż Dan dalej żyje i jest przetrzymywane przez gangsterów. Parę lat później, udało mu się namierzyć jedną z kryjówek przestępców. Postanowił, aby raz się tam zakraść w celu odnalezienia brata. Mimo problemów, udało mu się tam wtargnąć, podczas nieobecności gangsterów. Nie znalazł tam Dana, aczkolwiek natknął się na dokumenty, wskazujące na to iż jego brat najprawdopodobniej jest pełnoprawnym członkiem gangu, przebywającym na południu kraju. Bez wahania się tam udał. Korzystając z kradzionych dokumentów namierzył, zlokalizowaną tam kolejną siedzibę Azyry. Wraz z lokalną policją dokonał ataku na obiekt. Wszyscy gangsterzy zostali zastrzeleni, lub aresztowani za wyjątkiem Dana, który wyjaśnił iż był porwany przez Azyrę i od tamtego czasu musiał się zawsze trzymać z gangsterami, a każda ucieczka lub nawet próba kontaktu z rodziną skończyłaby się dla niego śmiercią. Z tego też powodu nie mógł wrócić wraz z Stevenem do rodziny na stałe, gdyż będzie teraz ścigany przez gangsterów, więc i tak będzie musiał się ukrywać w innym kraju. Zgodził się jedynie na krótki pobyt w Teriando, po którym miał jednak jak najszybciej wyjechać. Niestety po spotkaniu z rodziną, dzień później już bez słowa zniknął. Parę dni potem, Steven wracając do domu, zastał go zdemolowanego, a rodziców zamordowanych. Na notce pozostawionej przy zwłokach, było napisane iż to odwet za atak na siedzibę. Kartka była podpisana przez samego lidera gangu Andrewa Roxnowa. Zrozpaczony Steven zaczął się zastanawiać nad popełnieniem samobójstwa, jednak niedługo potem poznał Shixera, który pomógł mu odzyskać chęć do życia. Xevor, już od wielu lat samotnie zajmował się walką z przestępcami, więc Morris postanowił się do niego przyłączyć. Obydwaj postawili sobie za główny cel, zniszczenie Gangu Azyra. Od tamtego czasu Steven zaczął się utrzymywać z walki z przestępcami, znacznie przyczyniając się do zmniejszania przestępczości w Teriando.